OTOMOTİVDE ELEKTRONİK ÜRÜNLER
    KURUMSAL

    Türkiye’nin otomotiv için elektronik ürünler üreten en eski firmalarından bir tanesi olan ELO, 1978 yılında kurulmuştur. Hiçbir zaman ilk günkü heyecanını yitirmeden yoluna devam eden ELO, tek ürünle başladığı yolculuğunda bugün 300’den fazla ürün barındıran ürün gamına ulaşmıştır. %100 yerli sermaye ile kurulmuş ve yerli üretim yapan ELO, Türkiye çapında binlerce tüketicinin ilk tercihi olmayı başarmıştır. Ayrıca, bugün üretiminin yarısından fazlasını Almanya, Hollanda, Finlandiya, Amerika, İspanya, Avusturalya gibi 27 ülkeye ihraç ederek, Türkiye hudutlarını aşan küresel bir Türk üreticisidir.

    ELO, 35 yılı aşan serüveni sırasında ürün gamını ve erişim alanını genişletmenin yanında sektörel büyümeye önem vermiştir. “Sağlayıcılarımla varım” sloganından yola çıkarak, hammadde, makine, teçhizat ve hizmet alımlarında, mümkün olan her durumda, yerli sağlayıcılarla yoluna devam etmiştir. Otomotiv için elektronik ürünler üreten firmalar arasında oluşturduğu değerler ile öne çıkarak büyümeyi başaran ELO, sektörde yerleşmekte olan pek çok standardın ilk ve tek temsilcisidir.

    Genel olarak endüstrinin hiçbir sektöründe görülmeyen ömür boyu garanti, ELO’nun tek başına temsilcisi olduğu standartlardan sadece bir tanesidir. Her bir ELO ürünü, ELO ile tüketicisi arasında hayat boyu sürecek bir köprü vazifesi görür. Tüm ELO ürünleri üretici hatalarına karşı ömür boyu garantilidir.

    “Ömür boyu ELO garantisi”, ELO’ya özgü kalite kontrol sisteminin doğal bir sonucudur. Her bir ELO ürünü tüketicisi ile buluşmadan önce ELO tarafından belirlenen kalite standartlarına göre test edilmektedir. ELO ürünleri, sektörünün yerleşik standartlarının çok üzerinde belirlenen koşullarda kalite kontrolünden geçirilmekte ve ancak “Ömür boyu ELO garantisi”ni hak ettikten sonra ambalajlanmaktadır. ELO, kendisi tarafından belirlenen kalite standartlarının yanında, IATF 16949:2016 kalite belgesi sahibidir.

    ELO’nun belirlediği diğer bir standart ise tüketicisi ile arasındaki köprüleri kaldırarak, kendisini tüketicisi ile özdeşleştirmekten geçer. ELO, yerli üretici olmanın avantajlarını tüketicisinin ihtiyaçlarına cevap verme konusunda sonuna kadar kullanmaktadır. Bunun doğal bir sonucu olarak, yüzlerce ürün barındıran ürün gamına ilave olarak, kendi konusuna giren üretimlerde, tüketicisinin ihtiyaçlarını anlama ve onlara çözüm üretme üzerinde titizlikle durmaktadır. ELO tüketicinin bireysel ihtiyaç ve isteklerini anlayarak, onlara özel ürün üretme veya mevcut ürünler üzerinde modifikasyon yapma konularında hassasiyet göstermektedir.